Закріпив свій успіх bbno$ за допомогою Edamame. 2-хвилинна пісенька, яка миттєво липне до вух, одразу стала хітом у TikTok. Вона озвучила приблизно 10 мільйонів відео, які подивилися понад два мільярди разів.
При цьому, до своєї популярності bbno$ ставиться максимально спокійно і не намагається бути крутим.
"Так, я випустив Lalala і став типу The Lalala Guy. Але у мене в запасі купа пісень, вони класні, я хочу, щоб їх почули. Чи хвилює мене, що через якийсь час мої треки перестануть крутити по радіо? Колись таке станеться, але мене це взагалі не турбує. Я просто займаюся тим, чим хочу. І, напевно, завдяки цьому я зайшов так далеко".
А наскільки далеко зайде bbno$ у київському Volume Club – дізнаємось у серпні.