King Krule - Man Alive!: натхнення з дивних місць

Вежі електростанцій, розмови в супермаркетах, аеропорти та інші чудернацькі речі, які надихнули Арчі Маршалла на створення третього студійного альбому
Традиційно попереджаємо: цей матеріал жодним чином не натякає на приїзд King Krule до України.
Найчастіше переїзд в якусь провінцію - це каталізатор сюжету для фільму про людину, яка все втратила, ні на що не сподівається, але в підсумку в кінці він духовно рятує мешканців маленького містечка.

Але для Арчі Маршалла aka King Krule, життя на півдні Британії, ближче до сім'ї його дівчини Шарлотти Петмор, обійшлося без стереотипів і порятунком не стало. Але зробило його і без того складний характер більш лояльним до цього світу.
Хотілося б сказати, що Man Alive!, його третій альбом, був створений в самоті, на природі, під приємним враженням від батьківства - минулого року Шарлотта народила йому доньку - але альбом був майже закінчений до народження Марини, так її назвали. Тому батьківство ніяк не вплинуло на нову музику - і це добре.

King Krule досі експериментальний. В попередніх альбомах 6 Feet Beneath The Moon і The OOZ, він був в якійсь мірі концептуальний і трохи фантастичний. А в Man Alive! Арчі Маршалл зробив пісні за принципом "я його зліпила з того, що було" - збираючи натхнення в різних місцях, які найчастіше для цього не підходять.
Наприклад, трек Supermarché - відповідь на розмови людей, які Маршалл краєм вуха почув в супермаркетах: "Пісня про те, як пропаганда може промити мізки, а медіа - вивернути реальну картинку так, щоб люди повірили у все, що завгодно. Найчастіше за все, результати цих дій можна почути в магазинних розмовах".
Або ж (Do not Let the Dragon) Draag On - пісня, яку Маршалл написав під враженням від мультсеріалу Adventure Time: "Під час туру був день відпочинку, я нікуди не виходив з готелю і дивився Adventure Time. Мені подобається в ньому все: персонажі, як вони намальовані, як вони рухаються".
Відсилка в Alone, Omen 3 теж очевидна: "Я дивився трилогію "Омен". Всі три частини поспіль та писав пісню у цей час. І як тільки я закінчив трек, Деміен, син диявола, став президентом Америки".

А ще були вежі електростанцій, сплячі люди в аеропорту, власна музика, музика інших людей, колекція гітар. Здається, що це абсолютно не пов'язані між собою речі, з яких не можна ні пісню написати, ні історію скласти.

Але у Маршалла вийшло зробити цільну анталогію завдяки частим плавним переходам між піснями, що для нього в цілому рідкість. До Man Alive! він користувався цим прийомом від сили разів зо два-три.
It is necessary to choose a visual aid that is appropriate for the material and audience.
Музично Man Alive! на дві третини витриманий в єдиному стилі - груба, різка, сирувата гітарна музика, в яку час від часу вривається саксофон Ігнасіо Сальвадореса. До речі, Маршалл вносить Ігнасіо в число людей, які на нього вплинули:

"Я побачив відео на Facebook, де він грає. У мене є свої межі для багатьох людей, але цим роликом вони їх тупо зламав. Наступного дня ми зустрілися і почали робити музику разом. І так він став невід'ємною частиною мого життя".
Є в Man Alive! досить зворушливі моменти, які відтіняють агресивність гітарного звуку - акустична балада Perfecto Miserable, тріп-хопові Airport Antenatal Airplane і Theme for the Cross. Або ж написана в стилі jazz-cafe пісня Underclass - мабуть, найнезвичніша в його дискографії.

Але найголовніше: альбом Маршалла слухається від початку до кінця, як єдиний світ людини. Світ людини, чиї інтереси трохи відрізняються від загальноприйнятих. Man Alive! не пропонує жити в шкурі King Krule, а просто поцікавитися - які важелі змушують хлопця складати таку класну музику.
Заходь до нас в соцмережі,
будь в курсі останніх подій.